10 Ağustos 2014 Pazar

ÇOCUKLUK OKUMALARI [10-31 Ağustos 2014]


Okumalarımızın en çok sevdiğim tarafı; belli bir düzen dahilinde olması ama çok ve sıkıcı kurallar içermemesi, sanırım. Bazılarında aynı kitapları okurken, bir kısmında da belli bir karakter, tarz veya yazar olması yeterli oluyor.

Bu defa, sevgili arkadaşım thalassapolis le çocukken çok sevdiğimiz kitapları yeniden okuyacağımız bir zaman dilimini paylaşsak ne güzel olur diye düşündük ve yaz sonunu bu kalbe yakın okumamız için ayırdık.

Çocukluk Okumaları'mız dahilinde ortak okuyacağımız bir kitabımız var: 


Benim diğer kitaplarım:

Pollyanna Evleniyor (4. cilt) ELEANOR H. PORTER
Pollyanna Örnek Eş (5. cilt) ELEANOR H. PORTER

Bu vesileyle çok sevdiğim çocukluk kitaplarımdan bir kısmının Gece Kütüphanesi'ne yazı olarak eklenecek olmasına da ayrıca seviniyorum. Hayatımda nasıl bir yer ifade ettiklerini uzun uzun anlatabileceğim böylece. 

Birbiri ardına bu güzel kitap yolculukları için canım arkadaşıma ne kadar teşekkür etsem az, thalassapolis olmasaydı bu şahane okumaların hiçbiri olmazdı. Birlikte okumaktan keyif aldığımız nice okumalar yapmamızı diliyorum. Sonbahar için de çok hoş planlarımız var, sırası geldikçe paylaşacağız.

Son zamanlarda sadece etkinlik yazısı paylaşıp duruyormuşum gibi oldu, okuduklarıma dair yazamadım bloga maalesef. Yakın zamanda yazılmayı bekleyen kitaplarımı toparlayıp, yenileri için yer açacağım inşallah.  Bu arada daha kısa yoldan neler okudum/okuyorum görmek isterseniz instagramda bibliograf olarak göz atabilirsiniz.

Okuma Sakinleri

biblio
thalassapolis
incirlikurabiye
morcivertşapkalıkız


Çocukluk Okumaları'mıza siz de katılarak kendi sevgili çocukluk kitaplarınızı okumak isterseniz, blog veya instagramda bir etkinlik yazısı/fotoğrafı yayınlamanız ve daha sonrasında kitap yorumlarınızı bizimle paylaşmanız yeterli. Etkinlik görselleri için ulaşabileceğiniz mail adresi:

gecekutuphanesi@hotmail.com 

Nice güzel, keyifli-verimli okumalarda görüşmek üzere. Sevgiler. 

BİBLİO 


***

Önceki okumalarımıza göz atmak için: 


8 yorum :

  1. Polyanna'nın seri olduğunu bilmiyordum, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3'e kadar meşhur olmuş maalesef. Halbuki devamı da çok güzel. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Kitap yazılarını dört gözle bekliyorum Canım şimdi yazımı yazdım maalesef laptop açılmadı ipad ile zor da olsa yazabildim :) eksik birşeyler yazmadım umarım
    Seninle okumanın keyfini anlatmak mümkün değil en iyisi keyfini çıkarmak
    Seni çok seviyorum yazıları ihmal etme olur mu
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını okudum, mutlu oldum canım, ellerine sağlık, inşallah bilgisayarın çabucak düzelir ama böyle de gayet güzel olmuş ♥

      İnşallah yazacağım, bir sürü kitap birikti. Bugün blogun Agatha Christie odasını inşa ettim, baya sürdü ama bitirdim çok şükür, bundan bir de Poirot ve Marple odalarına geçiş yapacağım yani inşaat işlerine devam :))

      Birtanesin canımm, okumamız çok tatlı olacak bu sefer :) Ben de seni kocamann seviyorumm ♥♥♥

      Sil
  3. Sevgili Biblio
    Blogunuzu begenerek ve ozenle takip ediyorum.Instagram hesabinizda gordugum kitaplariniza kirtasiye malzemelerinize daha sayamayacagim ,kulturunuzu ve zerafetinizi gosteren bircok ilgi alaniniza hayran oldum.Deniz Ablayla yaptiginiz okumalardaki o muhtesem gorsellere hayranligimi nasil anlatacagimi bilmiyorum,hele bu etkinliginizdeki ozeniniz ve ince zevkiniz yine kendini gosteriyor.Ayrica Momiji bebekleride artik aklimda sizinle ozdeslesti.Islemesi sabir gerektiren nefis goblen tablolarinizda bir harika. Blogunuzu ihmal etmeyin yazilarinizin arasini uzun tutmayin lutfen
    Sizi zevkle okuyan okuyuculariniz oldugunu unutmayin
    Sevgiler Şehbal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel, detaylı yorumla çok mutlu oldum. Yakında yeni yazılar gelecek, inşallah. Çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  4. merhaba bloğunuzu bir iki gündür inceliyorum özellikle buraya yazmak istedim çünkü blogda yayınladığınız çocuk kitaplarının çoğunu çocukken okuduğum için onları tekrar karşımda görmek beni çok etkiledi :) aynı zamanda da onları ergenlik çağımda komplekse girerek etrafa dağıttığım için üzüldüm açıkcası :( Çünkü bu yaşıma kadar keyifle kitap okuyorsam bunu küçükken okuduğum o kitaplara borçluyum. Saklayıp çocuklarıma okutabilirdim ama akıl edemedim o yaşlarda :/ Herneyse bu güzel bloğu bulduğum için mutluyum birkaç kitabı okuma listeme not aldım sayenizde :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Çocukluk kitaplarımdan değil ama benim de ilk gençliğimde okuduktan sonra beğenmedim sanıp dağıttığım ve şimdilerde pişman olduğum kitaplar var. Mesela Huzur :) Tabii, çocukluk kitaplarını bulmak daha zor.

      Teşekkür ediyorum ve hoşgeldiniz diyorum Gece Kütüphanesi'ne.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.