2 Eylül 2011 Cuma

AGATHA CHRİSTİE OKUMALARI [Eylül 2011]


Eylül ayı için sevgili arkadaşım Deniz'le Agatha Christie okumayı planlamıştık. Polisiyenin kraliçesinin doğum gününün de bu ay içinde olması ayrı bir hoşluk oldu. Bu arada ay başlamadan evvel Christie'nin Mary Westmacott takma adıyla yazdığı duygusal romanlardan birinin 9 Eylül'de yayınlanacağını öğrendim. Sensiz Bir İlkbahar(Absent Spring) yazarın Türkçe'ye çevrilen polisiye dışı ilk romanı. Çok uzun zamandır merakla bekliyordum bu kitapları. Umarım devamını da getirirler. 

Eylül ayında Sensiz Bir İlkbahar'ı edinir edinmez okumayı planlıyorum. Onun haricinde daha önce okumuş olduğum Christie'lerden tazelemek istediğim birkaç kitap seçtim. 


Daha önceki Agatha Christie Okumaları'mızda olduğu gibi keyifli bir ay geçireceğiz inşallah. 
Bizimle beraber Eylül'de Christie okumak isterseniz kapımız açık. 

Diğer etkinliklerin nasıl geçtiğine dair bir fikir edinmek için: 






12 yorum :

  1. Gördüm Deniz 'in yazısını ben de katılmak istiyorum!:)

    YanıtlaSil
  2. İkinizin de yorumlarını dört gözle bekliyorum. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  3. Gizem, hoşgeldin tekrar. Kitaplarını seçerek bizim gibi bir yazı yayınlayabilirsin istersen. Sonra da okudukça yorumlarımızı paylaşırız.

    Nefertiti,

    Çok teşekkürler. Güzel bir ay olacak inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Bu ne şahane bir görsel bayıldım muhteşem olmuş canım. Biliyordum şahane birşey geleceğini :)

    Okuyacaklarından Hollow Malikanesi Cinayeti'ni çok merak ediyorum ben de eski bir baskısı var. Okuyacaklarımızdan bazılarının ortak olması çok hoş olacak. İyi okumalar canım arkadaşım nice okumalara...

    Not: Bu ay benim için doğumgünün bakımından çok özel bir ay A.C.'nın doğumgününün yanında Kızımın, ablamın ve çok sevdiğim can arkadaşımın da doğumgünü Eylül çok güzel bir ay :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Deniz'cim, Edgar Allen Poe çıkartması gibi bir şey oldu ama sevdim baya :)

    Hollow'un Ceset Katilini Arıyor adında bir baskısı var bende de. O kitabı çok seviyordum ama yeni baskısı yapılınca incecik bir şey okuduğumu farkettim, yenisinde ne değişiklikler var merak ediyorum, kıyaslayarak okuyacağım inşallah.

    Okuyacaklarımızın aynı olması çok güzel oluyor. Bu defa hepsi olmadı ama inşallah kışın yapacağımız Christie haftasında öyle seçeriz.

    Eylül'de bizim ailede 2 doğumgünü var. Biri benim, biri de çok sevdiğim yiğenimin. Minik kurabiye ve ablanla aynı ayda doğmuşuz ne güzel. :)

    Çok şükür, hiçbir zerafeti olmayan yaz bitti. Duygu ve derinliğe haiz sonbahar başlıyor. Hayatımda iyi ve kötü geçmesi yüksek oranlı aylar var, Eylül, Ekim, Kasım genelde güzel geçer. Bu defa da güzel başlayacağız Deniz'cim.

    Seni çok seviyorum güzel yürekli arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. Eminim güzel geçecek ikimiz içinde o nottaki can arkadaşım sendin canım ;) ima etmiştim :)) Seni çok seviyorum canım arkadaşım

    YanıtlaSil
  7. Okuyunca çok mutlu olmuştum canım. Birtanesin. :)

    YanıtlaSil
  8. Benim de bu ay listemde 2 Agatha Christie var sayenizde, bu arada görsel bayıldım sizin tasarımınız mı?:)

    YanıtlaSil
  9. Agatha'nın kitaplarının çoğunu lise yıllarımda bitirmiştim.Sonrasında ise elimi bile sürmedim.O zamanın benim için en sağlam polisiyelerini yazıyordu.Kurguları ise hep şaşırtmıştır beni.

    YanıtlaSil
  10. Eren,

    Çok sevindim. 6 kişi olduk sizinle birlikte bu ay Christie okuyacak olan. Yorumlarınızı merakla bekliyorum.

    Resmin çizimleri bana ait değil maalesef. Bazı kısımlarını silip yeni yazılar ekledim sadece. :)

    Dilara,

    Teknik ayrıntılarının komplike oluşu veya zekice polisiye bulmacalarının haricinde Agatha Christie'de beni en çok çeken psikolojik çözümlemeleri ve sanat anlayışı. Kurduğu atmosferi seviyorum.

    YanıtlaSil
  11. benim gibi bir kitap sever için bulunmaz bir blog...emeğinize sağlık...zevkle takip ediyorum...

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel yazmışsınız. :) İlginiz ve nezaketiniz için ben teşekkür ederim. Hoşgeldiniz Gece Kütüphanesi'ne..

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.