19 Ekim 2013 Cumartesi

TEKİNSİZ BİR AGATHA CHRİSTİE OKUMASI [21-31 Ekim 2013]


Agatha Christie okumalarına devam.. Sevgili arkadaşım thalassapolis in kronolojik okuma sırası Elmayı Yılan Isırdı (Hallowe'en Party) kitabına gelince, onu 31 Ekim'de birlikte okumayı teklif etmişti. O kitap, benim için özel Christie'lerden biri olduğundan hemen kabul ettim. :)

Sonrasında 'Neden birkaç kitaplık bir okuma haftası yapmıyoruz?' dedik 
ve Tekinsiz Bir Agatha Christie Okuması böyle şekillendi. 

21-31 Ekim 2013 arası, öncelikle Elmayı Yılan Isırdı kitabını okuyup, filmini izleyeceğiz. 
Ayrıca istediğimiz birkaç Christie'yi de bu dönem içinde okumayı planlıyoruz.
  
Elmayı Yılan Isırdı ve okumayı düşündüğünüz birkaç Christie kitabını seçerek, bir başlangıç yazısı yayınlayıp, sonrasında okuduğunuz Christie'lere ait yazılar ve yorumlarınızla bize katılabilirsiniz. Etkinlik fotoğrafı ve kenar fotoğrafı için ulaşabileceğiniz mail adresim:
gecekutuphanesi@hotmail.com

Bu 'tekinsiz' okuma için benim kitaplarım:




5 yorum :

  1. Bunu hayatta kaçırmam. Zaten günlerdir beklemedeydim :)
    http://tardismsdt.blogspot.com/2013/10/tekinsiz-bir-agatha-christie-okumasi-21.html

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli olacak eminim yalnız bu görsel için şahane demek bile yetersiz kalıyor ellerine sağlık iyi ki varsın...
    not: yazım tazecik yayınlandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilhamın ve desteğin olmasa böyle bir görsel hazırlayamazdım canım, asıl sen iyi ki varsın :) çok güzel bir okuma olacak yine. Kasım için de konuşalım, olur mu? ;) Hemen yazına koşuyorum.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.