13 Aralık 2011 Salı

AGATHA CHRİSTİE KIŞ OKUMALARI [15-31 Aralık 2011]


 'Karlı bir günde, bir fincan sıcak çikolata eşliğinde Agatha Christie okumak ne zevkli olur.' diye düşündük ve sevgili Deniz'le Aralık ayının son iki haftasında okumak üzere kar-kış atmosferine uygun Christie'lerin yoğunlukta olacağı birer liste yaptık. Ortak kitaplarımız haricinde birbirimizden farklı kitaplar da okuyacağız.

İşte benim tüyler ürpertici Agatha Christie'lerim:


Bu güzel etkinlikte bana eşlik edecek canım arkadaşıma teşekkür ediyor ve daha önce yaptığımız okumalardaki gibi harika günler geçireceğimizi umuyorum.  

Önceki okumalarımıza dair bir fikir edinmek için: 







3 yorum :

  1. Sabırsızlıkla bekliyorum okumaya başlamayı ah bir de kar yağsa ne kadar güzel olur. Bu okuma için en güzel kitap Sittaford olacak kar fırtınası, ruhlar ve gizem tam mevsimi. Erken biterse kitaplarım biraz ben de okumak isterim Sittaford'u

    Sevgiler canım nice okumalara...

    YanıtlaSil
  2. Buralarda pek kar yağacağa benzemiyor ama tabii hiç belli olmaz canım. Yani Bolu taraflarına gitmemiz lazım =)

    Neol Kekinin Gizemi de yine karlar içinde bir evde geçiyor. Fare Kapanı keza öyle, kar yüzünden kapanan yollar v.s. N veya M'yi tam hatırlamıyorum ama Ölüm Büyüsü de mistik,dumanlı atmosferiyle uyum sağlar diye düşündüm.

    Güzel bir okuma olacak inşallah, çok teşekkürler Deniz'cim.

    YanıtlaSil
  3. kar-kış atmosferi olarak sittaford gercekten iyi bir seçim olmuş :)katili tahmın etmesi biraz kolaydı sankı o kıtapta..
    noel kekinin gizemi için de zaten tam zamanı :))

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.