5 Nisan 2014 Cumartesi

AGATHA CHRİSTİE OKUMALARI [Nisan 2014]


Nisan yağmurlarına eşlik edecek bir Agatha Christie okuması yapsak ne güzel olur diye düşündük sevgili arkadaşım thalassapolis le. Büyük bir azimle devam ettiği kronolojik Agatha Christie okumasının son kitaplarına geldiği için okuyacağı kitaplar arasında, Poirot'nun son hikayesi Ve Perde İndi de var. Ve Perde İndi'yi ben de uzun zamandır tekrar okumak istiyordum, listeme ekledim. Geçtiğimiz sonbaharda (13 Kasım 2013) yayınlanan filmini de izleyeceğiz. 

Nisan ayında bizimle beraber polisiye kraliçesinin güzel kitaplarından okumak isterseniz,
blogunuzda/instagram hesabınızda bir başlangıç yazısı yayınlayabilirsiniz. 
Sonrasında da kitaplarınız ile ilgili yorumlarınızı okumaktan memnuniyet duyarız.

Benim listem:


*İstediğim hızda okuyabilirsem bu kitapları da eklemeyi düşünüyorum. 


Nisan ayı Agatha Christie Okuması Sakinleri

biblio

***

Önceki okumalarımıza göz atmak için: 






6 yorum :

  1. Merhaba,

    bu blogu uzun zamandır ilgiyle takip ediyordum.Kitap incelemeleriniz ve yorumlarınız (Özellikle Agatha Christie'ler) gerçekten çok hoşuma gidiyor.Gerkeçten çok kaliteli ve zarif buluyorum.Hatta itiraf etmek gerekirse canım sıkkın olduğu zamanlarda bu sitede bir iki kitap incelemesi okuyup kendimi daha iyi hissettiğim de oldu :))
    Tutkulu bir Agatha Christie okuru olarak bu okumaya bende katılmak isterim. Fakat sormak istediğim bazı şeyler var:
    * Tavus kuşu cinayetini hiç duymamıştım.Başka bir adı var mıydı?
    * "Ve perde indi"nin filminin alt yazılı hali henüz gelmedi diye biliyordum.Geldiyse link verebilir misiniz?Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Açıkçası Agatha Christie yazılarını ben de daha bir keyifle yazıyorum, böyle güzel hisler uyandırması, iyi gelmesine çok mutlu oldum. Okumamıza katılmanız da bizi çok memnun eder, sorularınızın cevaplarına gelince;

      Tavuşkuşu Cinayeti, 2005 yılında Üçüncü Kız adıyla basıldı, çeviri değişmedi ama Altın Kitaplar'dan bu şekilde bulabilirsiniz.

      Ve Perde İndi'nin maalesef şu an Türkçe altyazısı yok ama bir önceki bölümün altyazısı yeni yayınlandı, eli kulağında yani.

      Sil
  2. Maho 20,Okumalara beni de dahil edin.
    Okuduğum kitaplar;
    Üç Perdelik Trajedi
    Bulutlar İçinde Ölüm
    Okuyacaklarım;
    Negrto Adasının Sırrı
    Bağdatta Buluşalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, hoşgeldiniz. Kitap yorumlarınızı da blogunuzda paylaşırsanız okumaktan memnuniyet duyarız.

      Sil
  3. İyi akşamlar. Yakın zamanda Agatha Christie ile ilgili bir etkinlik düşünüyor musunuz? Nisan ayindakine katılamadim maalesef. Yakın zamanda böyle bir etkinlik düzenlerseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin değil ama yaz sonuna doğru yeniden Agatha Christie okuma ihtimalimiz var. Blog, twitter ve instagramdan mutlaka yazarız.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.