20 Mayıs 2017 Cumartesi

KAPALI ODA POLİSİYELERİ

221B dergisi 8. sayısında Agatha Christie dosyası hazırlamış, dolayısıyla daha önce ilk iki sayısını okuduğum dergiyi tekrar almak ihtiyacı duymuştum. Bu sayıda ayrıca Kapalı Oda Cinayetleri adında güzel bir yazı ve bu türden roman örnekleri vardı. Dergiyi okuduğum sıralarda sevgili Deniz 'Kapalı oda polisiyelerinden birkaç tane okusak nasıl olur?' deyince, bununla ilgili bir okuma planı yapmaya karar verdik.

Dergideki yazıda bahsi geçen kitapları inceledikten sonra Goodreads'ta daha kapsamlı bir liste gördüm ve onun üzerinden ilerlemek istedim.

Düzenlediğim tam listeyi Gece Kütüphanesi Kilitli Oda'da bulabilirsiniz. Listeye dilimize çevrilmiş romanların Türkçe adlarını yazdım. Renkli olanlar ise daha önce okumuş olduklarım, üzerilerine tıkladığınızda Gece Kütüphanesi'nde ilgili yazılara gidebiliyor. Okumayı düşündüklerime de ? ekledim. Aslında tabii ki daha fazlasını merak ediyorum ama şimdilik aşırıya kaçmamak adına 3 roman seçtim.

Bizimle beraber kilitli/kapalı oda polisiyelerinden okumak isterseniz okumamız sonbahar aylarında olacak, seçimlerinizi Kilitli Oda'dan yapabilirsiniz. Sevgiler.

Biblio

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.