25 Ekim 2015 Pazar

GRIM TALES: THREADS OF DESTINY CE [7/2015]

 Grim Masalları'nın 9. oyununda, yiğenimiz Jackie'nin 20 yıl önce bir uçak kazasından kılpayı kurtulan ama ardından bir seri katilin kurbanı olan anne-babasını kurtarmak için geçmişe dönüyoruz.

Çizimler, efektler, mekanlar yine çok hoş. Oynamaya değer güzellikte bir saklı obje serüveni. Sonbaharın ürpertici esintilerinin kendini iyice hissettirdiği bu günlerde, oyundaki gibi dumanları tüten bir fincan sıcak çay eşliğinde keyifli oyunlar diliyorum.


TÜM SERİ

2 yorum :

  1. Mystery Case Files'in yerini tutmadı benim için, yeni oyunu bekliyorum Biblio'cum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar kötü oyun var ki, Grim Tales onlara kıyasla kaliteli diye seviyorum ama Key to Ravenhearst'ı da merakla bekliyorum ben de Eren'cim, herhalde her zamanki gibi Kasım'da yayınlarlar.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.