1 Ağustos 2015 Cumartesi

HARUKİ MURAKAMİ OKUMALARI [AĞUSTOS 2015]


 Uzun zamandır hep aklımızda olmasına rağmen yeni bir okuma planı yapamamıştık.
 Ağustos ayında Murakami okumaya karar verdik sevgili arkadaşım thalassapolis'le. 

Daha önce Sahilde Kafka'yı okumuştum, Murakami'nin diğer kitaplarından da 
gözüme kestirdiklerim vardı, onları bu okuma çerçevesinde 
tamamlama imkanım olacak diye mutluyum. 

Okuyacağım Kitaplar


Okuma Sakinleri


Okumak istediğiniz Haruki Murakami kitaplarıyla ayımıza katılmak isterseniz,
şu an okuduğunuza benzer bir başlangıç yazısı yayınlayarak, 
sonrasında kitap yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz. 

Görseller ve bilgi için ulaşabileceğiniz e-posta adresi:

gecekutuphanesi@hotmail.com

Serin, zihin açıcı bir okuma olmasını diliyorum.

Biblio

♥♥♥

Daha önce yaptığımız okumalara göz atmak için: 

4 yorum :

  1. Merhaba!!! Ben Güven. :) Uzun zamandır elimde olan ve okumaya gözümün yemediği 1Q84 ile ben de katılmak istiyorum mümkünse. Duyuruyu yarın kitap blogumda yayımlayacağım. ;) Sevgiler. http://benolmedenkitap.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Katılımınızla memnun oluruz. 1Q84 ve Zemberekkuşunun Güncesi bir sonraki okuma için benim de listemde. İyi okumalar.

      Sil
  2. murakami'den zemberekkuşu'nun güncesi ve sahilde kafka'yı okumuştum geçtiğimiz yıllarda. çok eğlenceli geçeceğine eminim okuma sürecinizin. bir sonraki yazara katılmak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murakami ayının ardından Eylül ayında 2 ayrı okumamız olacak. Bizimle olmanızdan mutlu oluruz. Teşekkürler.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.