31 Ekim 2013 Perşembe

VE AYNA KIRILDI _ Agatha Christie

Yayın Evi: Altın Kitaplar
Basım Yılı: Ocak 2012
Sayfa Sayısı: 304

Bu kitap ile ilgili, Kırık Ayna isimli basımı üzerinden bir yazı yazmıştım. Kırık Ayna'nın 208 sayfa, yeni-tam basım Ve Ayna Kırıldı'nın 304 sayfa olduğunu söylersem ne ölçüde bir kırpma yapılmış olduğu da daha net anlaşılır sanırım.

Çok sevdiğim bir Christie olmasa da, eski ve yeni basım arasındaki 100 sayfalık farkı merak ettiğim için okudum, yine Miss Marple'ın maceralarında eğlendim, Marina Gregg'e sinir oldum, Heather'a acıdım biraz.

Ve Ayna Kırıldı, Tekinsiz Bir Agatha Christie Okuması için son kitabımdı. Kitap yazılarımı maalesef çok geç yayınlayabildim. Bu okumada da canım arkadaşım thalassapolis'le, blog ve instagram üzerinden bize katılan arkadaşlarla çok güzel vakit geçirdik, tekrar teşekkür ediyorum. Nice Agatha Christie okumalarına..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.