29 Temmuz 2013 Pazartesi

THE LAKE HOUSE: CHİLDREN OF SİLENCE [1/2013]


The Lake House: Children of Silence çıkalı bir hayli zaman oldu ama nedense ilk gördüğümde oynamak istememiştim. Geçenlerde Big Fish'te telefon için oyun bakarken denk gelince indirdim, biraz oynadım, sonra görüntüleri ve hikayesi hoşuma gidince bilgisayardan devam ettim. 

Oyun, yağmurlu bir günde bir kafede oturan Ann ve Henry'e esrarengiz bir paket gelmesiyle başlıyor. Paketin içinde Ann'ın albümünden çıkarılıp parçalanmış bir fotoğraf ve küçük yaşta ölen kardeşi Tom'dan bir not var. Genç nişanlılar bu paketin esrarını çözmek için Tom'u kaybettikleri yere, ailenin eskiden yaşadığı göl evine gitmeye karar veriyorlar..

The Lake House, bir Womens Murder Club veya Mystery Case Files değil ama çizimleri gerçekten çok hoş, bulmacaları eğlenceli ve hikayesi de hüzünlü, esrarlı ve güzel.



6 yorum :

  1. Bu oyunu oynamıştım görüntüler gerçekten güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Görseller super-creepy, özellikle de ikinci karede. Bir göz atmalıyım buna. = )

    YanıtlaSil
  3. bu postun beni üniversitemin ilk yıllarına götürdü, oruç tutarken zaman çabuk geçsin diye oynardım, görüntü olarak mükemmel oyunlar var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı hesaptı biraz benimki de. teşekkürler.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.