15 Temmuz 2011 Cuma

NORA ROBERTS : VİSİON İN WHİTE [2010]

Nora Roberts_Beyaz Düşler kitabının hikayesi üzerine kurulan oyun, aşağıda örneklerini göreceğiniz mükemmel çizimlere sahip. Saklı obje sahnelerinin yanısıra, düğün planlama şirketi Vows'da çalışarak, Mac'le fotoğraf çekiyor, Laurel'le pasta süslüyor, Emma'yla çiçek düzenliyor ve  düğün davetine gelen konukları masalarına yerleştirip Parker'a yardımcı oluyorsunuz. 


Bu güzel oyunu soğuk, karlı bir kış gününde, bir fincan limonlu çay eşliğinde oynamanızı tavsiye ediyorum.








9 yorum :

  1. sanırım ben kışın gelmesini bekleyemiyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Ba-yıl-dım!! En kısa zamanda alırım ben bu oyunu. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Oath,

    Kışın bir daha oynarsın, yazıyı eklemeden evvel tekrar oynayıp bitirdim, aynı güzellikteydi, bayatlamayacak kadar iyi yani.

    Nefertiti,

    Rica ederim. Oynadıktan sonra da yorumları bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. yaaaaaaa ama bir nora roberts hastası olarak nerden bulabilirim bu oyunu ki :) hemen istedim indirdin mi sen satın mı aldın naptın. çok merak ettim valla?

    YanıtlaSil
  5. yeniden oynamak istediğimde torrentten indirmiştim.

    YanıtlaSil
  6. Görüntüler çok güzel ama; beyaz ağırlıklı yerlerde, yani oyunun genelinde:) nesneleri seçmekte çok zorlandım ben. 5 derece miyopik astigmatın etkisidir belki bilemiyorum ama yoruldum oynarken :)
    Yine de herhangi bir sahneyi açıp kendi müzikleri eşliğinde sadece seyretmek bile çok zevkli :)

    YanıtlaSil
  7. :( Oyunun sonunda devamı gelecek diye yazıyor ama I-play'la görüştüm maalesef bazı sorunlardan dolayı yayınlayamıyorlarmış. Gördüğüm en güzel görüntülere sahip oyundu halbuki yazık.

    YanıtlaSil
  8. cok hoşuma gitti gtrafikler çok güzel görünüyor...hmm bi denemek lazım :) tesekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.