2 Ağustos 2010 Pazartesi

VAMPİRES SUCK [2010]


{Biri Beni Isırdı}

Alacakaranlık filmiyle çok iyi dalga geçen, keyifli bir film demek isterdim ama maalesef öyle değil. Çabucak yazılıp çekilmiş gibi bir hali var. Birkaç yerinde ufak tefek mizah pırıltılarının görüldüğü, vasat bir yapım olmuş. Hicvin içinde karikarürize etmek, mübalağa elbette vardır ama Biri Beni Isırdı'da bu mide bulandırıcı şekilde sergileniyor sık sık. Klasik bir Amerikan balonu. Gülmek için daha iyi seçenekler bulup, bu berbat filmin yakınından bile geçmeyin diyorum. 




2 yorum :

  1. Alacakaranlık serisinden de klasik hikayedeki cool oğlanı vampir, diğerini kurt adam yapan özgünsüzlük felsefesinden de bir hayli bıkkınlık verdiler. Sanırım bundan sonra fantastik dünyama bir vampirin hikayesini zor sokarım..

    YanıtlaSil
  2. Vampir filmlerine hiç ilgim olmamıştı, bilhassa anlamsız bulmuştum bugüne dek, Alacakaranlık'ın ilk filminde ise beğendiğim tek şey renkleri, yağmurlu-loş atmosferiydi. Bundan sonra da alakam olacağını sanmıyorum bu türle.

    Yorumunuz için teşekkürler, hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.