11 Mart 2010 Perşembe

CORALİNE [2009]


CORALİNE [2009]
{Coraline ve Gizli Dünya}
İzledikten sonra, görmek için niye bu kadar beklemişim ki diye hayıflandım. Tek kelimeyle nefisti.
Coraline'in yağmurlu bir günde evin içinde dolaştığı bölüm, dışarı bakarken kendisinden önce bebeğine camın buğusundan ufak bir yer silmesi, ismini yanlış söyleyenlere verdiği tepkiler, öteki dünyadaki odası, aileleri...
  "Other Mother" çok şeker ve eğlenceli, komşular birbirinden eksantrikti :)
İki dünya arasındaki keskin geçişler de çok hoşuma gitti. 
Tekrar tekrar izlenilebilir diyorum. 

5 yorum :

  1. Çok beğenerek seyrettiğim bi filmdi. Renkler... sahneler...herşey güzeldi.

    YanıtlaSil
  2. Bloga eklediğim ilk yazı kırıntılarından biri, Coraline çok güzeldi, hatırlayınca izleyesim geldi yeniden.

    YanıtlaSil
  3. bu yazını da az önce sahaf fuarına yorum yaptıktan sonra gördüm :) Coraline benim de çok sevdiğim bir film...ama ben henüz bu yıl izledim...yazısı burada: http://sihirlitorba.blogspot.com/2011/01/coraline-ve-yokyer.html

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Coraline'i kitap olarak da okumam lazım geldiği anlaşılıyor. Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Harika bir film tavsiyesi teşekkürler.

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.